11/9/10

TitiK Gua Ghaib

Cuba baca dengan sebetul betulnya bisa kan. jangan dipikirkan yang enggak enggak. ejaannya 'i' bukan 'e'. wahhh. terangkat abes. piat telinga kang, lempang kiri lempang kanan. kah kah kah. okay bertenang jangan kelam kabut.
masuk pada tajuk gua kat atas tuh. kalau diperhatikan post post gua yang kebanyakannya memang luar biasa sebabnya titik gua ghaib. seperti mana tasya said " mana titik kaw nih rep puas aku mencari sampai sesak nafas aku " muahaha.
gua pon tak tahu sendiri kenapa tak ada titik mungkin gua malas yaa gua malas sekali ( sekali saja bukan berkali kali ) muahaha. padahal bukannya berpeluh pon ketiak aku nih nak letak menatang tuh macam Pak Mail yang tiap tiap hari nak angkat tong gas untuk dihantar rumah ke rumah tak pon ni ha jiran belakang rumah punya anak teruna kira kira adelah 3 orang semuanya putih gebu kah kah kah mereka nak kena berlatih maen bola kat padang maka tiap2 petang jugaklah aku akan ngendap anak teruna orang. ececehh. ape kena mengena entah nih.
okay, anda mahukan titik gua ini hambekkk. !
pagi. tadi. aku. bangon. pagi. terus. turun. bawah. tengok. adik. aku. semua. menghadap. komputer. maen. game. aku. mara. mara. then. aku. pulak. guna. komputer. on. fb. lepas. tuh dah. pukul. 11. adik. lapa.r suruh. aku. masak. maggie. aku. buat. patu. lepas. dah. abes. makan. berterabur. maggie. atas. lantai. aku. kemas. dan. terus. blah. naik. atas. patu. mandi.
kah kah kah. itu dia titik gua. hanya kali ini ja titik gua xghaib selepas ini x akan menjelma lagi dah. kepada anda semua jangan merindui titik aku. muahahaha.

3 comments:

rifdhi :| said...

ahahahahhahahahaha

eyfa nurman, said...

kah kah kah, ape gelak gelak len kali gelak lagi haha

rifdhi :| said...

dah puas gelak dah pon ! haha