10/24/10

Kawan aku sampai mati

cehh, comel gambar ni doe aku suka sangat lah. aku cilok hahaha
gambar ibu di blurkan sebab nanti ibu pula yang wanted haha
aku bosan. tak tahu nak buat ape. bosan gila gila. nak keluar lagi lah x bole. duduk rumah alahaii macam orang tak guna xtahu nak buat ape bosan doe. sini dengar nak cerita pasal kawan aku dengarlah weh.
diberi nama nurul natasya anak ayah zaidi dan juga anak ibu hamidah. ibu dan ayah panggil 'kakak'. adik adik panggil 'omel' sebab ape omel. aku pon tak tahu bila ditanya nama sejak kecik. teringat arituh aku tanya soalan nih depan si mok dengan selambek aku jawab sebab comel haha tasya malu aku tahu saja aku nak kenakan kaw depan dy haha. soryy weh tanpa sengaja dan sengaja. hahahahaha
aku sayang dia sebagai sahabat aku. dengan dia, aku boleh luahkan segalanya masalah aku yang berlambak lambak ni sebab dia tak macam setengah orang tuh mulut tempayan ke hulu hilir cerita keaiban orang kat masyarakat sekeliling. kata kawan sampai mati ? ape tuh ? hanya mulut je yang cakap meluahkan janji manis tapi tak laksanakan xguna lah kaw jadi orang. baik jadi king kong berguna juga dapat duet buat tanyangan. dengan dia aku rasa happy thanks weh sudi dengar masalah aku aku sayang kaw lah muah muah nah ! sambut flying kiss aku nih omel :)
aku tekankan kat sini kami hanyalah teman rapat kawan sampai mati tidak lebih dari tu. jangan cemburu atau iri hati kerana kami dilahirkan dan sudah ditakdirkan untuk menjadi sahabat selepas sudah ditinggalkan sahabat ( ayat mendalam cuba pahamkan ) kami tidak pernah nak manjadi lesbian tidak sama sekali. itu fitnah hanya fitnah.
aku mula rapat dengan dia baru saja so hubungan kami masih baru tolonglah jangan menghancurkan semangat setia kawan kami. yaa, aku tahu ade orang hairan asallah tetibe je aku rapat ngan tasya ni. okay bagi microphone aku nak cakap kuat kuat bagi semua orang dengar aku suka berkawan dengan dia sebab dia lain dia care about aku, dia banyak tolong aku, dia best lah weh aku suka berkawan dengan dia aku xnak lah luahkan banyak banyak biarjelah aku dan dia saja yang tahu. kesana sini together ke sini sana together aku tahu ade orang cakap belakang pasal aku dan dia tapi kami tak amek port pon pasal tuh semua orang berhak untuk berkawan dan memilih kawan yang mereka rasa mereka sesuai dengan kita so x salahkan aku memilih dia sebagai kawan aku ? SO aku seru kapada rakyat malaysia diluar sana jangan dengki anatara aku dan dia. paham ?!!
click pada gambar untuk tumbesaran
kepada peminat peminat tasya zaidi aku syorkan kat korang jangan lah jadi bodoh sebab cemburu buta dengan relationship aku dan dia tuh sebab aku dan dia sama sama perempuan dan kami tidak mungkin akan bersama bila nak suruh tok kadi nikahkan kami pon tidak boleh tok kadi hampir pengsan nampaknya tambahan pula dalam islam melarangnya, selain itu ibu bapa membantahnya. kami tak boleh bersama atas nama pakwe makwe/suami isteri tidak akan sampai mati. jangan jadi bodoh sebab cemburu okeh.

No comments: