10/19/10

" aku obses, ohh tidak mungkin "

sudah sekian lama aku tinggalkan blog. rindu untuk beraksi semula. as u know, pmr dah abes, finish, tamat atau sebagainya hidup aku untuk pmr dah tamat segalanya untuk pmr sudah berakhir tapi ilmu yg dibekalkan harus digunakan juga untuk jadi umur 16. tahun depan jadi budak umur 16 tak tahu kat mana eyfa nurman akan belajar tunggu sajalah untuk maratapi keputusannya antara mimik yg ditonjolkan sama ada gembira, sedih, berduka cita, gila atau lain lain. tunggu sajalah nanti aku umumkan pasti aku tak lupa nak buat entry untuk itu. mmg xsabar nk dapat hadiah xsaba sangat tapi itu semua depend on result juga.
bila dah abes exam sumpah aku tak tahu nak buat apa dalam bilik meroyan dengan novel bila sedih menangis, bila happy gelak. bila rasa nak terkencing pegi buang. semuanya ada jalan penyelesaian cuma kadang kadang manusia ja yang ego tahap maksima sukar untuk dibawa berbincang semua itu hanya ego semata mata. eyfa sudah kekelingan disebabkan pengaruh novel andai itu takdirnya.
novel ? aku memang suka baca novel tapi lagi aku suka novel cinta kalau diberi novel, besar tapak tangan stadium bukit jalil aku tadahkan. teramat suka suka yg amat suka. bila sedih aku akan menangis rasanya kalau ditadah mungkin sama dengan sungai mekong tempat kegiatan pasar apung. nampak itu geografi sudah termasuk sekali. tambahan pula bila rasa geli hati mungkin aku akan gelak sampai rasa nak terkonyak dah mulut aku ni tapi aku tidaklah sehebat mana aku hanya anak abah.
setiap hari kegiatan yg aku akan buat online seterusnya makan di samping itu tido selain itu texting. yg selalu berulang ulang kali dibuat makan. makan 5 kali sehari mungkin kaw tak percaya tapi itulah hakikatnya kaw harus terima dengan hati yang terbuka. tapi kaw jgn sangka aku makan banyak aku punya badan macam bob kuman tidak sama sekali. walaupon aku ni kuat melantak tapi berat aku tetap okay tak pernah k.o kaw jangan nak cemburu buta. kaw adalah kaw, aku adalah aku. tak mungkin aku jadi kaw atau sebaliknya.
rasanya sudah penat aku mengarut buat ayat keling sebab ape yg diatas sudah lari dengan tajuk aku hari ni. xpaham pahamkan lah sampai kaw rasa paham tahap overdose.
setiap manusia yg lahir kat dunia ni mempunyai banyak benda yg mereka suka atau sebaliknya. aku juga tak ketinggalan untuk sama2 menyertainya kerana bersatu kita teguh bercerai kita roboh atau 1 malaysia nampaknya tersenyum perdana menteri kita kerana seruannya disahut.
hidup aku penuh dengan kemerahan bukan kemarahan sebab saya seorang yg happy go lucky. tak percaya tanya awek saya. nama awek saya tasya zaidi.
yaa. aku suka merah sebab aku teramat suka. merah menawan " cantik menarik tertarik kaw memang da bomb " tambahan pula merah tu menunjukkan orang tuh berani yaa aku berani aku anak abah. anak abah memang berani. sana sini merah sana situ merah semuanya merah. tanpa sedar aku dah gilakan merah bila shopping merah saja yg dicari nasib baik aku ade assintant yg sedia membantu untuk mencari merah. tapi aku tekankan sekeras kerasnya yg aku tidak obses dengan merah. aku tidaklah seobses si afzal sampai cermin mata pon warna merah. aku bukan macam tuh.
saya suka merah kenapa saya suka merah kerana saya sukalah. kenapa saya sukalah kerana saya teramat suka kenapa saya teramat suka kerana saya teramat sukalah yang amat dalam dalam sangat. puas hati ? haha. aku akan setia pada kaw merah aku tidak akan curang pada kaw. welk welk. hee. :p
Semua orang mempunyai salah satu jenis warna yang sangat disukai dari sekian banyak warna atau warna kegemaran. Tahukah kamu warna kegemaran dapat memperlihatkan watak kamu secara umumnya?
warna biru
Jika kamu menyukai warna biru, kamu tergolong sebagai pemurung dan selalu bertindak pasif dalam banyak hal. Mendambakan ketenangan dan ketenteraman. Kamu selalu mendapat kesulitan dalam pergaulan. Begitu juga dalam bercinta kerana kamu cenderung menyembunyikan perasaan.
Warna Hijau
Warna kesukaan kamu hijau, maka kamu tergolong seseorang yang sangat romantik, menyukai keindahan, menyenangi alam dengan udara yang nyaman. Kamu adalah seseorang yang selalu memegang prinsip. Dalam hal bercinta kamu mengidam-idamkan calon teman hidup yang penuh toleransi dan dapat dipercayai.
Warna Kuning
Kesukaan kamu warna kuning menandakan bahawa kamu memiliki sifat optimis.Kamu seorang periang dan senang bergaul, tidak memiliki penampilan yang muram. Sifat tolong-menolong selalu ada dalam diri kamu,kerana menolong merupakan suatu kewajiban mutlak bagi kamu. Kamu orang yang tidak pernah meremehkan siapapun jua, walaupun seseorang itu lemah dan bodoh.
Warna Ungu
Jika warna Ungu (Violet) menjadi warna kegemaran kamu maka kamu adalah seseorang yang benar-benar luar biasa. Dalam menghadapi masa depan kamu tidak pernah ragu-ragu, apa yang dikerjakan kamu adalah yang terbaik. Kamu pandai mengikuti perkembangan zaman. Dalam bercinta, hanya merekalah yang kuat mental yang dapat mendekati dan menjadi kekasih kamu.
Warna Putih
Jika kamu menyukai warna putih, maka kamu adalah orang yang dilahirkan ke dunia dengan sempurna, banyak orang mengagumi kamu kerana sifat anggun, sifat idealis dan moral kamu yang teramat tinggi. Tak pernah angkuh,senang menolong siapa saja yang memerlukan bantuan kamu.
Warna Hitam
Kamu sangat lincah dalam hal-hal tertentu saja. Jika kamu berada dilingkungan yang tidak disukai, maka kamu akan menjadi murung. Kamu selalu tampil menarik dan rapi. Ramai orang cuba mengejar dan merebut cinta kamu
Warna Merah
Kamu seseorang yang sangat berwibawa. Walaupun sering kali bergaul dan bersosial dengan lawan jenis tapi kamu dapat menahan diri. Banyak orang meluahkan cinta, tapi kamu selalu berfikir dan berfikir lagi. Kamu termasuk golongan yang sukar jatuh cinta.
aku ulang balik " kamu termasuk golongan yang sukar jatuh cinta " yaa. aku x nafikan yg aku sekarang tak ade ape ape pon perasaan pada lelaki melainkan kawan semata mata tak lebih dari itu. mugkin benar aku sukar untuk jatuh cinta mungkin.

1 comment:

Paeh said...

sukar jatuh cinta yaa ?? :D