1/19/11

Aku seorang perempuan

Aku seorang perempuan nama aku jelas SITI NURZARIFAH BINTI NURMAN SJAH sudah jelas bukan aku seorang perempuan aku berbinti bukan berbin SIIIIITIIII * kata ustazah haha
Aku seorang perempuan aku tidak mempunyai misai yang melentik lentik janggut yang mengurai halkum yang erkk sapa sapa je boleh terpaku bila halkum tuh nak tumbuh haha seram doh orang orang mesti cakap macam nih kot" kau sudah baligh kau sudah boleh ada aweks keliling pinggang kau sudah mimpi bukan bukan " mak aih aku selut gila doh sapa nak buat macam nih
Aku seorang perempuan bukti jelas depan mata dah tersebar dah pun aku berpakwekan seorang lelaki cukup bukti aku seorang perempuan mahu lagi ?
Aku seorang perempuan aku tidak mempunyai itu ada otak kau pikir sendiri aku tak kuasa nak menerangkan yang penting aku tak ada itu dan semestinya aku geli bila ada itu eeiii mana boleh !
Aku seorang perempuan aku berpakaian persis perempuan sejati kah kah gelak wei gelak doh aku bagi peluang takat perenggan ni saja eh betol apa aku bertudung liiilii tuuup rite *gagap tak percaya tengok sumber diatas
Aku seorang perempuan aku tidak merokok bahkan pegang rokok pon aku xpernah sebab nanti jantung busuk mulut busuk mayat busuk segalanya busuk aahh tak nak lah !
** abaikan gambarajah diatas gedik bagai cuma nak buat sumber kukuhkan bukti aku seorang perempuan

1 comment:

Johana raisa said...

awaaaak ni comel lah budak kecik! heee